Pages

Friday, January 17, 2014

ပို႔ေဆာင္ ဆက္သြယ္ေရး ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဆပ္ ေကာ္မတီ (Delivery Unit) သုိ႔ ေမးျမန္း အႀကံျပဳ ခ်က္မ်ား အေပၚ သက္ဆိုင္ရာ ဌာန မ်ား ၏ ေဆာင္ရြက္ ခ်က္မ်ား အား ထုတ္ျပန္ ေၾကညာ ျခင္း

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမ ေပၚတြင္ တိုးဂိတ္မ်ား ရွိ ကတၱားမ်ား သည္ ဂိတ္တစ္ခု ႏွင့္ တစ္ခု တူညီမႈ မရွိပါ သျဖင့္ ကတၱား ခ်ိန္တြယ္ ရာတြင္ တစ္ဂိတ္ တစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေန ေၾကာင္း၊ ယာဥ္မ်ား သြားလာရာ ၌ ဒဏ္ေၾကး ေပးေဆာင္ ရမႈမ်ား ရွိေန ပါသျဖင့္ ဂိတ္ အသီးသီး ရွိ ကတၱားလမ္း ကို မွန္ကန္ မႈ ရွိေစေရး ေဆာင္႐ြက္ ေပးပါရန္ တင္ျပ ခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး (အျမန္ လမ္း) လမ္းမႀကီး ေပၚရွိ တိုးဂိတ္ ႀကီးမ်ား တြင္ တပ္ဆင္ ထား ေသာ ကတၱားမ်ား သည္ အက်ယ္ ၁၂ ေပ၊ အလ်ား ၅၇ ေပ ရွည္ ၍ တန္ခ်ိန္ ၁၀၀ အထိ ခ်ိန္တြယ္ ႏိုင္ေသာ ကတၱားႀကီး မ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အျမန္ လမ္း တြင္ ကုန္တင္ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ ခြင့္ မျပဳဘဲ ကတၱား ခ်ိန္တြယ္ ရေသာ ယာဥ္မ်ား သည္လည္း ေဆာက္လုပ္ ေရး ဝန္ႀကီး ဌာန မွ သီးျခား ခြင့္ ျပဳ ရသည့္ ဌာန ဆိုင္ရာ ယာဥ္မ်ားသာ ျဖစ္ၿပီး တန္ပို ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း ခြင့္ မျပဳ သျဖင့္ သတ္မွတ္ တန္ခ်ိန္ အတိုင္း တင္ေဆာင္ ျဖတ္သန္း ေစ လ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ ကတၱား ခ်ိန္တြယ္ သည့္ ယာဥ္မ်ား ကိုလည္း ခရီး အစ တိုးဂိတ္ တြင္သာ တစ္ႀကိမ္ ခ်ိန္တြယ္ ၿပီး လမ္း ခရီးဂိတ္ မ်ား သည္ ခရီးအစ တြင္ ခ်ိန္တြယ္ ေသာ ျဖတ္ပိုင္း အတိုင္း ေစလႊတ္ ေပးလ်က္ ရွိပါေၾကာင္းႏွင့္ လက္ရွိ ကတၱား မ်ား သည္ ေကာင္းမြန္ လ်က္ ရွိပါ ေၾကာင္း ေျဖၾကား အပ္ပါ သည္။

ပို႔ေဆာင္ ဆက္သြယ္ေရး ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဆပ္ ေကာ္မတီ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္