Pages

Tuesday, January 14, 2014

ဟံသာဝတီ အဝိုင္း ကို ဖ်က္၍ မီးပြိဳင့္ တပ္ရန္ စစ္တမ္း ေကာက္

ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္၏ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆံုး လမ္းဆံု တစ္ခု ျဖစ္ေသာ ျပည္လမ္း ဟံသာဝတီ အဝိုင္း ေနရာ ကို ဖ်က္သိမ္း ၍ မီးပြိဳင့္ ထားရွိ ႏုိင္ရန္ ဇန္နဝါရီ လ ပထမ ပတ္ အတြင္းက စတင္ ၍ ယာဥ္သြား လာမႈ စစ္တမ္းမ်ား ကို သံုးလ ၾကာ ေကာက္ယူမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္း ႏွင့္ တံတား) မွ အႀကီးတန္း အရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။ အဆိုပါ အဝိုင္း ေနရာ မွာ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတား ဖြင့္လွစ္ ခ်ိန္မွ စတင္ကာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားျပား လာေသာ ေၾကာင့္ ဟံသာဝတီ အဝိုင္း ေနရာတြင္ မီးပြိဳင့္ စနစ္ အစားထိုး ႏုိင္ရန္၊ မီးပြိဳင့္ စနစ္ ထားပါက ယာဥ္သြား လာမႈႏွင့္ ကိုက္ညီေသာ အခ်ိန္ သတ္မွတ္ ထားရွိရန္ အတြက္ စစ္တမ္း ေကာက္ခံ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ရွင္းျပသည္။

ဟံသာဝတီ အဝိုင္း ေနရာတြင္ မီးပြိဳင့္ ေျပာင္းလဲ တပ္ဆင္မည္ ဆုိပါက ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က် ႏုိင္ေသာ္လည္း မီးပြိဳင့္ အခ်ိန္ မွန္ကန္ ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ယင္း ကဲ့သို႔ မလုပ္ေဆာင္ ႏုိင္ပါက ပံုမွန္ အတိုင္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ထပ္မံ ျဖစ္ပြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အငွား ယာဥ္ေမာင္း လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ ရွိသူ ဦးျမင့္ႏုိင္ က ေျပာဆုိ သည္။ ဟံသာဝတီ အဝိုင္း တြင္ စစ္တမ္း ေကာက္ယူမႈ ကို ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္းႏွင့္ တံတား) က ထံမွ ေဆာင္ရြက္ လ်က္ ရွိၿပီး စစ္တမ္း ေကာက္ယူ မႈ ၿပီးစီး ပါက အခ်က္ အလက္ အျပည့္ အစံု ကို ထုတ္ျပန္ ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ ဌာန ထံမွ သိရွိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ကို ေလွ်ာ့ခ် ႏုိင္ရန္ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတား၊ ေရႊဂံုတိုင္ ဂံုးေက်ာ္ တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ ဂံုးေက်ာ္ တံတား ခံုးေက်ာ္ တံတား သံုးစင္း ကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အတြင္း ဖြင့္လွစ္ ခဲ့ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ား ဆက္လက္ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိသည္။ “အဝိုင္း မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ လည္း ပိတ္ေန တာ ပါပဲ။ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္တိုင္း အဝိုင္း နဲ႔ မဆိုင္ ပါဘူး။ အဝိုင္း က မီးပြိဳင့္ နဲ႔ သေဘာ တရား အတူတူ ပဲေလ” ဟု အင္းစိန္ - ဆူးေလ ေျပးဆြဲ ေနေသာ မထသ အမွတ္ (၄၈) အထူး ယာဥ္လိုင္း ပိုင္ရွင္ တစ္ဦး က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

The Voice Daily

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္