Pages

Wednesday, January 23, 2013

မိန္းမသား တစ္ေယာက္ ဘ၀အား နင္းေျခခဲ့ေသာ ရတနာပံု တယ္လီပုိ႕စ္ ၀န္ထမ္း တစ္ေယာက္ အေႀကာင္း


 
မိန္းကေလးခ်င္း စာနာစိတ္၊ လူသားခ်င္း စာနာညွာတာစိတ္ ရိွသူတိုင္းဤအျဖစ္မွန္ ဇာတ္လမ္းေလးအား အျပီးတိုင္ ဖတ္ေပးႀကပါရွင္။ မိန္းကေလး အားလံုး ကၽြန္မကိုမျဖစ္ႀကေစဖို႔ ေစတနာအျပည့္နဲ႔ ရည္ရြယ္ တင္ထားတာပါ။ ကၽြန္မက ေမဦးပါ ၊ဆရာမ တစ္ေယာက္ပါ၊ အခုခ်ိန္မွာ (၆) လသားအရြယ္ သားငယ္ေလးနဲ႔ ဘ၀ကို တိုက္ပြဲ၀င္ ေနသူေပါ့၊ ကၽြန္မရဲ႔ခင္ပြန္းက ျပင္ဦးလြင္ ရတနာပံု တယ္လီပို႔ဒ္က Duty Engineer ဦးစိုင္းျမင့္ေဇာ္ဦးပါ။ အနီးစခန္း ေဖာင္းေတာရြာက ရွမ္းလူမ်ိဳး တစ္ေယာက္ပါ၊ သူကေက်ာက္ဆည္ GTC မွာေက်ာင္းလာတက္ရင္း ကၽြန္မကေက်ာက္ဆည္မွာ တာ၀န္ ထမ္းေဆာ င္ရ င္း နဲ႔ ေ တြ႔ခဲ့ႀကတယ္၊ လူတိုင္း အခ်စ္ကို တန္ဖိုးထားတတ္ရင္ ကၽြန္မကိုစာနာႀကမွာပါ၊

ကၽြန္မ အခ်စ္ကို ဖြင့္ဟေျပာရလို႔ မရွက္ပါဘူး၊ အမွန္တရားပါ …. ကၽြန္မ သူ႔ကိုကြန္ျပဴတာ သင္တန္းမွာ စေတြ႔ရာက သေဘာႀကခဲ့တာ… အက်ဥ္းခ်ဳံးရရင္ သူနဲ႔ ကၽြန္မ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္သြားႀက တယ္ေလ.. ကၽြန္မ သူ႔ကို တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ၊ သူ႔ဘ၀နဲ႔ ကၽြန္မ ဘ၀ ယွဥ္ႀကည့္ရင္ ကၽြန္မက အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ၀င္ေငြေကာင္း သူ တစ္ေယာက္ ၊ သူက မိဘဆီက ပိုက္ဆံယူေနရတဲ့ ေက်ာင္းသား၊ ခ်စ္သူ ခ်င္းခ်ိန္းေတြ႔ႀကလို႔ မုန္႔ စားရင္း   ထမင္းစားရင္းေတာင္ ကၽြန္မ ထုတ္ရွင္းခဲ့ရတာပါ.. ခ်စ္သူမို႔ ကၽြန္မေက်နပ္စြာနဲ႔ ေပးဆပ္ခဲ့ တယ္၊ သူ႔လိုရာ မွန္သမွ် ျဖည့္စည္းေပးခဲ့တယ္၊ သူ႔ရုပ္က အရမ္းေခ်ာတယ္ ကၽြန္မထက္ (၅)ႏွစ္ငယ္တယ္၊ သူ႔ကို စိတ္မခ်ေတာ့ သူ႔အနားမွာ အျမဲေနမိေတာ့ အလုပ္ေတာင ္ပ်က္ခဲ့ရတယ္၊ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မ တစ္ေန႔မွာ သတင္း တစ္ခု ႀကားလိုက္ရတယ္၊ သူက လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေျပာတယ္တဲ့….

ဒီဆရာမကိုနည္းနည္းမွ မခ်စ္ဘူး၊ သူလိုက္ ကပ္ေနလို႔ အဆင္ေျပလို႔ တြဲေနတာ… တစ္ေန႔ ထားခဲ့မယ္လို႔ ဟားတိုက္ ရယ္ေမာေျပာခဲ့တယ္တဲ့၊ ေျပာရက္ လိုက္တာေနာ္….. သူအဲဒီလို အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မနဲ႔သူက ခ်စ္သူဘ၀ေတာင္ မကေတာ့ပါဘူး.. သူကာမကိုရယူေတာ့ ကၽြန္မက တကယ္ ခ်စ္ခဲ့လို႔ ပံုအပ္ခဲ့ တာေလ ၊ ေနာက္ေတာ့ သူေက်ာင္းပိတ္လို႔ ျပင္ဦးလြင္ ျပန္သြားတယ္… ကၽြန္မ အဲဒီခ်ိန္မွာ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္… မိန္းကေလး ဆိုတာသူရင္းႏွီးတဲ့ သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔ သာ လက္ထပ္သင့္တယ္ေလ… ဘ၀မွာ မိန္းမ တစ္ေယာက္ အတြက္အရွက္နဲ႔ ဂုဏ္သိကၡာ ဆိုတာအေရးႀကီး ပါတယ္၊ အတူေနဖူး သူသာ သူ႔ရဲ႕ ခင္ပြန္းျဖစ္ရမွာေပါ့.. အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း.. ဘ၀အတြက္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ တစ္ခုခ်ခဲ့တယ္၊ သူနဲ႔ လက္တြဲႏို္င္ဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္ေတာ့ ကၽြန္ မ မိဘဘက္က သေဘာမတူပဲ အေမြျဖတ္လိုက္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ အရွက္နဲ႔ ဂုဏ္သိကၡာကို ကယ္တင္ဖို႔သူရိွရာ ျပင္ဦးလြင္ကို အလုပ္ကထြက္ျပီး လိုက္သြားရတယ္….

အမ်ိဳးသမီး အေဆာင္မွာအလုပ္လုပ္ရင္း.. ဗိုက္ထဲက သူနဲ႔ရတဲ့ ကိုယ္၀န္ကို ေမြးဖြားဖို႔ သတၱိေမြး ရတာေပါ့… သူက ကိုယ္၀န္ကို ဖ်က္ခ်ခိုင္းေပမဲ့ ကၽြန္မမလုပ္ခဲ့ပါဘူး၊ သူတို႔ဘက္ကလည္း.. ဘာမွ တာ၀န္ မယူေပးတဲ့ အျပင္ ေမြးဖြားတဲ့ရက္ အထိ ကၽြန္မ ကုိယ့္၀မ္းစာ ကိုယ္ရွာစားခဲ့ရတယ္.. ကိုယ္၀န္ ရိွလာေတာ့ အမိ အရ သူ႔ကိုလက္ထပ္ စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးမယ္ ေျပာျပီး မႏၱေလး တရားလႊတ္ေတာ္မွာ ေရွ႕ေနေတြ သက္ေသ ထားျပီလက္ထပ္ခဲ့တယ္…

အဲဒီအထိ ကၽြန္မေက်နပ္ပါတယ္ရွင္၊ မဂၤလာ ကန္ေတာ့ပြဲတင္ ေတာင္းျခင္း မခံလိုက္ရတဲ့ မိန္းမမို႔ ကိုယ့္ အျပစ္ နဲ႔ ကိုယ္လို႔ ခံယူခဲ့တယ္… သူ႔မွာမိန္းမ ရိွတယ္ဆိုတာ သူဖံုးကြယ္ခဲ့တယ္၊ တယ္လီပို႔ဒ္ တစ္ရံုးလံုး၊ သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးမိန္းမနဲ႔ ကေလးရိွမွန္း မသိႀကပါဘူး..၊ ကိုယ့္၀မ္း ကိုယ္စာ ရွာစားျပီးသားေလး ကို ေမြးဖြားျပီး (၃)လအႀကာမွာ သူ႔ေျခလွမ္းေတြ ေဖာက္ျပီး ေနာက္မိန္းမ ထားခဲ့တယ္…၊ ရံုးမွာ Chatting ထိုင္ရင္းေတြ႔ႀကတာတဲ့…၊ ဖုန္းကိုေန႔ေရာ ညပါ သန္းေခါင္ညနက္ ထိေျပာႀကတယ္..၊

 ေနာက္မိန္းမက ရန္ကုန္သူပါ.. နာမည္က ………တဲ့ သူမရဲ႕ဖုန္းက ………………………ပါ၊ ဟိုအရင္ရက္ ကေကာင္မေလးက ကၽြန္မဆီ ဖုန္းဆက္ေျပာပါတယ္… သူတုိ႔လက္ထပ္ေတာ့မယ္… အမ ကကြာေပးပါတဲ့…မကြာေပးလည္း. စာခ်ဳပ္ဆိုတာသူ႔အလိုလုိပ်က္ျပယ္မယ္တဲ့.. (၆)လ အတြင္းယူမယ္တဲ့ …ကၽြန္မေယာက်ာ္းကမေကာင္းတာလုပ္စားတဲ့ မိန္းမေတြနဲ႔လည္း.. ေပ်ာ္ပါးခဲ့ဖူးတယ္.. ကၽြန္မခြင့္လႊတ္ ပါေသးတယ္….အခုေတာ့ သူက ေနာက္မိန္းမတရား၀င္ယူဖို႔ သားနဲ႔ ကၽြန္မကိုစြန္႔ပစ္လိုက္ပါတယ္… ကၽြန္မအခု ေက်ာက္ဆည္မွာ ဆရာမဘ၀နဲ႔ သားေလးကို ရိုးသားစြာ ရွာေဖြ ေကၽြးေမြးေနပါတယ္…၊ ကေလး စရိတ္လည္း… သူက မေပးႏိုင္ဘူးတဲ့ ၊ကၽြန္မလည္း သားနဲ႔မယားကို စြန္႔သြားျပီးေနာက္ထပ္ မိန္းမယူမယ့္ သူကို မလိုခ်င္ေတာ့ပါဘူး၊ ဒါေပမယ့္ သားရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ အေဖျဖစ္ေနလို႔ ကြာမေပးႏိုင္ပါဘူး…

သူေနာက္ယူမယ့္ မိန္းကေလးအတြက္ ေယာက်ာ္းရွား ေနလို႔ပဲလား.. ကေလး တစ္ေယာက္ဘ၀ ကုိမိသားစု နဲ႔ ကြဲေအာင္ ထားရက္တဲ့ စိတ္ရိွေနလို႔ပဲလား.. မေတြးေတာ့ပါဘူး.. ၊ သူတို႔ကိုေကာင္းခ်ီးေပးျပီး.. ခြင့္လႊတ္နား လည္ေပးပါတယ္… ၊ ဟိုတစ္ရက္ကသားအရမ္းဖ်ားေနလို႔ သူ႔ဆီ အေႀကာင္းႀကားပါတယ္၊ ညသန္းေခါင္အထိဖုန္းမအားလို႔ မေျပာရ ပါဘူး… ၊မနက္က်လည္း ကၽြန္မဖုန္းကို သူမကိုင္ပါဘူး… ဒီေလာက္ ရက္စက္ျပီး တိရိစၦာန္ေလာက္ စိတ္ဓာတ္မရိွ၊ သားမယားကုိ လုပ္မေကၽြးခ်င္တဲ့ သူကို ကၽြန္မစြန္႔လႊတ္ပါတယ္….၊

ရုပ္က အရမ္းေခ်ာျပီး ရတနာပံု တယ္လီပို႔ဒ္မွာ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ၀န္ထမ္း တစ္ေယာက္အေႀကာင္းနဲ႔ မိ သား စု တစ္ခုကို ျဖိဳခြဲရဲတဲ့ မိန္းမ တစ္ေယာက္ အေႀကာင္း သိေစခ်င္ပါတယ္…။မိန္းကေလးေတြ ဘ၀မွာ အ ခ်စ္ ကို မယံုတတ္ေစဖို႔ ဘ၀ရဲ႕ ေျခတစ္လွမ္ းအမွားပါ အားလံုး ရင္းႏွီး ေပးဆပ္ရမယ္ ဆိုတာ သတိေပး ခ်င္ပါတယ္…၊ ကၽြန္မလို မျဖစ္ႀကပါေစနဲ႔၊ ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ ေက်ာင္းသားေလး ဘ၀ ကတည္းက ခ်စ္လြန္းလို႔ ပံ့ပိုးျပီးခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ ေယာက်ာ္း တစ္ေယာက္ က အခု အင္ဂ်င္နီယာ လည္းျဖစ္သြားေရာ အားလံုးကို ေမ့ျပီး ဘ၀သစ္ ထူေထာင္ႏိုင္ပါေစ…. ဆုေတာင္းေပး ပါတယ္..။

စာဖတ္သူတိုင္း ရင္ဘတ္ထဲက ခံစားရတဲ့ ခံစားခ်က္ ေလးေတြကို မွ်ေ၀ေပးပါေနာ္.. ဒီျဖစ္ရပ္မွန္ေလးကို လ က္ ဆင့္ကမ္းေပးပါ ...


မွတ္ခ်က္..
ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကိုမေဖာ္ျပျခင္းမွလြဲ၍  နာမည္ ေနရပ္လိပ္စာမ်ားႏွင့္ က်န္အေၾကာင္းရာ မ်ားသည့္  ျဖစ္ ရပ္ မွန္မ်ားျဖင့္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္