Pages

Tuesday, April 2, 2013

ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္တြင္ ႏုိင္ငံတကာေလေၾကာင္းလုိင္းမ်ား တုိက္႐ုိက္ ဆင္းသက္ႏုိင္ၿပီ

ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလုိင္းမ်ား ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္တြင္ ဧၿပီ ၁ ရက္မွ စတင္ကာ တုိက္႐ုိက္ ဆင္းသက္ႏုိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ ႏုိင္ငံတကာ ခရီးစဥ္မ်ားကို တုိက္႐ုိက္ပ်ံသန္းႏိုင္ရန္အတြက္ ယင္းကဲ့သို႔ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။

ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးဝင္းေဆြထြန္းက “ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္က ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလုိင္းေတြ ဆင္းသက္ဖုိ႔အတြက္ လက္ခံႏိုင္ပါၿပီ။ တုိက္႐ုိက္ဆင္းခ်င္တဲ့ ေလေၾကာင္းလုိင္းေတြ အေနနဲ႔ ဆင္းမယ္ဆုိရင္ ဆင္းလုိ႔ရပါၿပီ” ဟု ေျပာသည္။

လက္ရွိတြင္ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္သို႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ႏွင့္ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ကို ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး ေလဆိပ္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိကာ ဟံသာဝတီေလဆိပ္ကို ႏုိင္ငံတကာ ေလဆိပ္အျဖစ္ တည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းကို ယခုႏွစ္အတြင္း တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ၿပီး သံုးႏွစ္ႏွင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ကာ လာမည့္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္တြင္ ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ဦးဝင္းေဆြထြန္းက “ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလုိင္း အားလံုး ေနျပည္ေတာ္မွာ ဆင္းသက္ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး” ဟု ယင္းက ဆက္လက္ေျပာသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ႏုိင္ငံတကာအဆင့္မီ ေလယာဥ္ကြင္း သံုးကြင္း တည္ရွိေနၿပီး ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္သည္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ခရီးသည္ ၂ ဒသမ ၇ သန္း၊ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္တြင္ ခရီးသည္ သံုးသန္းႏွင့္ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္သည္ ခရီးသည္ ၃ ဒသမ ၅ သန္းအထိ ဝင္ဆံ့ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလုိင္း ၂၄ လုိင္းမွ တုိက္႐ုိက္ခရီးစဥ္မ်ားကို ပ်ံသန္းလ်က္ရွိေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္ဟု ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၂ ရက္ေန႔ထုတ္ Flower News ဂ်ာနယ္တြင္ေဖာ္ျပထားပါသည္။

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္