Pages

Tuesday, February 12, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ဘတ္စ္ကား စီး ခရီးသည္မ်ား ေက်နပ္မႈမရွိပါက မထသ သို႔ ဝက္ဘ္ဆုိက္မွ တဆင့္ တုိင္ၾကားႏုိင္

 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ဘတ္စ္ကား စီးနင္းမႈတြင္ ခရီးသည္မ်ားဘက္မွ ေက်နပ္မႈ မရွိပါ က ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံုထိန္းသိမ္းေရးႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီ (မ.ထ.သ) သို႔ ဝက္ဘ္ဆုိက္မွ တဆင့္ တုိင္ၾကားႏုိင္ေၾကာင္းသိရသည္။ယခင္က ဖုန္းျဖင့္သာ တုိင္ၾကားႏိုင္ေသာ္လည္း ယခု kyawthiha.john@mhtcentral.org.mm သို႔ တိုင္ၾကားႏိုင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၊ ေျဖရွင္းမႈမ်ားအား www.mhtcentral.org.mm ဝက္ဘ္ဆိုက္မွ တဆင့္ လႊင့္တင္ေပးမည္ျဖစ္သည္။

“ဘတ္စ္ကားနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ကိစၥမွန္သမွ် အကုန္တိုင္လို႔ရတယ္ ” ဟု မ.ထ.သ အတြင္းေရးမွဴး ဦးဘျမင့္ ကေျပာသည္။မ.ထ.သ လက္ေအာက္ရွိ ေျပးဆြဲ လ်က္ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားအမ်ားစုမွာ မွတ္တုိင္ေ က်ာ္ ရပ္ျခင္း၊ သတ္မွတ္က်သင့္ေငြထက္ ပိုမုိေကာက္ခံျခင္း၊ လူပိုတင္ျခင္းအစရွိသည့္ ကိစၥရပ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ ေက်နပ္မႈမရွိပါက တုိင္ၾကားႏုိင္ျခင္းျဖစ္သည္။

သတ္မွတ္ေခါက္ေရအတုိင္း မဆြဲဘဲ ေခါက္တုိးေျပးဆြဲမႈမ်ဳိးႏွင္႔ပတ္သက္၍ ကားနံပါတ္ႏွင္႔အခ်ိန္ကို မွတ္ ထား၍ မထသ (ဗဟို) သို႔ လိပ္မူၿပီး တုိင္ၾကားႏုိင္ေၾကာင္းနွင္႔ တုိင္ၾကားလာေသာ စာမ်ားကို ဗဟိုသို႔ တင္ျပ ကာ ဗဟိုမွ တာဝန္ယူ ေျဖရွင္း ေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။

“တခ်ိဳ႕ဘက္စ္ကား ေတြမွာ ဖုန္းနံပါတ္က ပ်က္ေနၿပီ မေက်နပ္တာရွိရင္ ဘယ္ကိုတုိင္လို႔တိုင္ရမွန္း မသိဘူး၊ အခုလို ဝက္ဘ္ဆုိက္မွာ တုိင္လို႔ ရႏုိင္မယ့္အျပင္ ကားေတြေပၚမွာ ဖုန္းနံပါတ္ ေတြကို ေသေသခ်ာ ခ်ာျပန္ ေ ရးေ ပးသင့္တယ္ ”ဟု အေရာင္း၀န္ထမ္း တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီ (မထသ) ဝက္ဘ္ဆုိက္တြင္ မထသႏွ င့္ ပတ္ သက္၍ သတင္းမ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီ လႊင့္တင္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရ သည္။

Myit Makha Mediagroup

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ဆက္သြားခ်င္ေသးတယ္ ဆိုရင္