ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္၏ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆံုး လမ္းဆံု တစ္ခု ျဖစ္ေသာ ျပည္လမ္း ဟံသာဝတီ အဝိုင္း ေနရာ ကို ဖ်က္သိမ္း ၍ မီးပြိဳင့္ ထားရွိ ႏုိင္ရန္ ဇန္နဝါရီ လ ပထမ ပတ္ အတြင္းက စတင္ ၍ ယာဥ္သြား လာမႈ စစ္တမ္းမ်ား ကို သံုးလ ၾကာ ေကာက္ယူမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္း ႏွင့္ တံတား) မွ အႀကီးတန္း အရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။ အဆိုပါ အဝိုင္း ေနရာ မွာ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတား ဖြင့္လွစ္ ခ်ိန္မွ စတင္ကာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားျပား လာေသာ ေၾကာင့္ ဟံသာဝတီ အဝိုင္း ေနရာတြင္ မီးပြိဳင့္ စနစ္ အစားထိုး ႏုိင္ရန္၊ မီးပြိဳင့္ စနစ္ ထားပါက ယာဥ္သြား လာမႈႏွင့္ ကိုက္ညီေသာ အခ်ိန္ သတ္မွတ္ ထားရွိရန္ အတြက္ စစ္တမ္း ေကာက္ခံ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ရွင္းျပသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ကို ေလွ်ာ့ခ် ႏုိင္ရန္ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတား၊ ေရႊဂံုတိုင္ ဂံုးေက်ာ္ တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ ဂံုးေက်ာ္ တံတား ခံုးေက်ာ္ တံတား သံုးစင္း ကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အတြင္း ဖြင့္လွစ္ ခဲ့ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ား ဆက္လက္ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိသည္။ “အဝိုင္း မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ လည္း ပိတ္ေန တာ ပါပဲ။ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္တိုင္း အဝိုင္း နဲ႔ မဆိုင္ ပါဘူး။ အဝိုင္း က မီးပြိဳင့္ နဲ႔ သေဘာ တရား အတူတူ ပဲေလ” ဟု အင္းစိန္ - ဆူးေလ ေျပးဆြဲ ေနေသာ မထသ အမွတ္ (၄၈) အထူး ယာဥ္လိုင္း ပိုင္ရွင္ တစ္ဦး က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
The Voice Daily
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.