ျပည္ပမွ
ကားသစ္မ်ား တင္သြင္းလာၿပီးေနာက္ စက္မႈဇုန္ထုတ္ ဂ်စ္မ်ားကို အသံုးျပဳသူ
နည္းပါးလားၿပီး မူလပံုစံမ်ားမွာလည္း အသံုးျပဳရန္ အဆင္မေျပမႈမ်ား
ရွိလာေသာေၾကာင့္ မည္သည့္စက္မႈဇုန္ ဂ်စ္ကားကုိမဆို ျပည္တြင္းမွ ထုတ္လုပ္ေသာ
Station Wagon (မွန္အလံုပံုစံ) ကုိယ္ထည္မ်ားျဖင့္
ေျပာင္းလဲအသံုးျပဳခြင့္ကို ၿပီးခဲ့သည့္လ ၂၉ ရက္ေန႔မွစ၍
ခြင့္ျပဳလိုက္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန
ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေသာင္းလြင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ တံခါးႏွစ္ေပါက္ပံုစံ
ျပည္တြင္းထုတ္ ကိုယ္ထည္မ်ားကိုသာ ေျပာင္းလဲခြင့္ျပဳမည္ျဖစ္ၿပိး ေျပာင္းလဲခ
၂၀၀၀ က်ပ္ခန္႔ ေပးသြင္းရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး
ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးမုိးျမင့္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ဂ်စ္ကားပိုင္ရွင္ေတြ ဒီအတုိင္းရပ္ထားရမယ့္အစား ျပန္အသံုးျပဳလုိ႔ရေအာင္
လုပ္ေပးတာပါ” ဟု ဦးေသာင္းလြင္က ေျပာျပခဲ့သည္။ စက္မႈဇုန္ဂ်စ္မ်ားမွာ
မၾကာေသးခင္ကာလက ထုတ္လုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း ၾကံ့ခုိင္မႈ နည္းသျဖင့္
ပံုစံေျပာင္းခြင့္အစား ယာဥ္အုိေဟာင္းအပ္ႏွံမႈစနစ္ကဲ့သို႔ ကားကိုအပ္ကာ
အသင္တင္သြင္းခြင့္ျပဳသင့္သည္ဟု ၎ကဆုိသည္။ စက္မႈဇုန္ဂ်စ္ကားမ်ားကို ၂၀၀၆
ခုႏွစ္ခန္႔မွ စတင္ထုတ္လုပ္စဥ္က ပံုစံႏွင့္ အင္ဂ်င္အေနအထားကိုလုိက္၍
က်ပ္သိန္း ၁၀၀ မွ ၁၈၀ ေစ်းေပါက္ခဲ့ၿပီး လက္ရွိေပါက္ေစ်းမွာ က်ပ္သိန္း ၄၀
၀န္းက်င္ရွိၿပီး ၀ယ္သူမရွိေၾကာင္း ကားေစ်းကြက္အတြင္း စံုစမ္းသိရွိရသည္ဟု
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၁ ရက္ေန႔ထုတ္ The Voice ဂ်ာနယ္တြင္
ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Khit Lu Nge
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.