ျပည္သူတို႔၏
တုိင္ၾကားစာႏွင့္ အသနားခံစာ ေကာ္မတီက သမၼတထံ တိုက္႐ိုက္လိပ္မူ
တိုင္ၾကားျခင္းႏွင့္ အျခား အဖြဲ႔အစည္းမ်ားထံ ေပးပို႔တုိင္ၾကားမႈမ်ားအား
ကူညီေပးမည္မဟုတ္ဘဲ မွတ္တမ္းအျဖစ္သာ သိမ္း ဆည္း ထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ယင္းေကာ္မတီ၏ ဥကၠ႒ ဦးေအာင္ၿငိမ္းက ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၁ ရက္က မီဒီယာ မ်ားသို႔
ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ၄င္းက “ေကာ္မတီကို လိပ္မူတိုင္ၾကားစာမ်ားကိုသာ
လုိက္ပါ စစ္ေ ဆး ေဆာင္ရြက္ေပးမယ္။ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ၊ လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ေတြကို
လိပ္မူတိုင္ၾကားတဲ့ စာေတြကို သိ သာ ႐ုံ သက္သက္ျဖင့္သာ မွတ္တမ္းတင္သြားပါမယ္”
ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ယင္းကဆက္လက္၍ “တိုင္ ၾကား မယ္ဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီကို
လိပ္မူတုိင္ၾကားဖို႔ လိုပါမယ္။ သမၼတဆီတုိင္ရင္ သမၼတက အ ဆင့္ျမင့္တဲ့
ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုက္ပါေဆာင္ရြက္လို႔ မရဘူး။
မွတ္တမ္းမိတၱဴ အျဖစ္ သာ ထားရပါမယ္” ဟု ေျပာျပခဲ့သည္။ ေကာ္မတီသို႔
လိပ္မူတိုင္ၾကားလွ်င္ မွတ္ပံုတင္နံပါတ္ အျပည့္ အစံု ျဖည့္သြင္းရမည္ျဖစ္ၿပီး
ေကာ္မတီအဖြဲ႔ဝင္က ဦးစြာစစ္ေဆး သံုးသပ္မည္ျဖစ္ကာ နာယကထံ အတည္ျပဳ
ေပးပို႔မည္ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။ ျဖစ္ေပၚသည့္ ျပႆနာအေပၚ အေျခခံ ကာ
ျပည္ေ ထာင္ စု အ စိုး ရထံ ေပးပို႔သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး စံုစမ္းစစ္ေဆး၍
ထပ္မံတင္ျပ သြားမည္ ျဖစ္သည္ဟု ဆို သည္။ ျပည္ သူ တုိ႔၏ တိုင္ၾကားစာႏွင့္ ပတ္သက္၍
ၾကန္႔ၾကာမႈမ်ား ရွိေနျခင္းသည္ သက္ဆုိင္ရာ အုပ္ခ်ဳပ္ေ ရးပိုင္း ၏
လုပ္ငန္းေဆာင္တာ အားနည္းမႈေၾကာင့္ဟုလည္း ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္
ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၂၆ ရက္ေန႔ထုတ္ News Watch Weekly ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ခေါင်းဆောင်ကောင်း တယောက်ဆိုတာ
3 years ago
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.